- Először is azért, mert pozitív, illetve negatív visszajelzést kaphat arról, hogy mi az, ami a célcsoportjának tetszik, illetve nem a céggel és a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban
- A pozitív tartalmú fogyasztói visszajelzések megerősítést nyújtanak a cég vezetésének abban, hogy melyek azok a tevékenységek, területek a cégen belül, amelyek jól működnek, és ahol nem szükséges módosításokat véghezvinni.
- Ezzel szemben a negatív tartalmú visszajelzések olyan vállalati hiányosságokra világíthatnak rá, amelyekre esetlegesen nem is gondolna a cégvezetés. Ezeket a hiányosságokat célszerű minél gyorsabban orvosolni annak érdekében, hogy maximálisan ki tudják elégíteni a fogyasztói igényeket.
- Továbbá azért is, mert az internet segítségével közzétett vélemények szinte pár perc alatt bejárják a világot és bárki által hozzáférhetővé és rákereshetővé válnak. Nem mindegy tehát, hogy a már meglévő és leendő ügyfélkör mit olvas a cégről, milyen információt talál róla a keresőprogramok segítségével.
Egyre inkább kezd felértékelődni a hitelesség értéke a fogyasztók szemében és leginkább azok a cégek válnak hitelessé, amelyek figyelemmel kísérik a fogyasztók véleményeit, változó igényeit és folyamatosan reagálnak is ezekre. Az a vállalat, amelyik nem tudja időben felismerni mindezeket, az könnyen vevőkört veszíthet, ellentétben az időben reagáló és cselekvő versenytársaival.
A következő bejegyzésben a következő kérdésre kaphatunk választ: Hogyan tudom hatékonyan figyelemmel kísérni a fogyasztók interneten közzétett visszajelzéseit?
Jó olvasást kívánok a többi bejegyzéshez is!
Zsolt
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése