2011. december 4., vasárnap

A fogyasztók hogyan is alakítják a marketing stratégiád?

Napjainkban egyre inkább erősödik a fogyasztók hangja. Bármilyen fogyasztói visszajelzés percek alatt bejárja az internetet. Gondoljuk csak bele, hogy egy negatív fogyasztói véleménynek milyen romboló hatása lehet a felépített márkaképünkre? Hogyan reagáljunk gyorsan és hatékonyan a fogyasztók hangjára, hogy még a negatív véleményből is előnyt kovácsoljunk? Erről és hasonló érdekességekről fog szólni az elkövetkező néhány bejegyzés. Lássuk is rögtön az első részt!

Napjainkban a consumer generated marketing, azaz a fogyasztás, fogyasztó vezérelt marketing erősödése jelentősen mértékben átrajzolja a marketing világát. Az internet és a web 2.0-ás platformok, - mint a közösségi portálok, tartalommegosztók elterjedése ugyanis lehetővé teszi a fogyasztók számára mindazt, amire eddig nem nagyon volt lehetőségük: az interneten bármikor hangot adhatnak a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos pozitív és negatív tartalmú véleményüknek. Vállalati oldalról is egyre nagyobb figyelem összpontosul a fogyasztói vélemények elemzésére, mivel a fogyasztók visszajelzéseiken keresztül befolyásolhatják az adott cég termékek, szolgáltatások értékesítésére kialakított marketingstratégiáját.

A következő bejegyzsésben lehull a lepel arról, hogy Miért fontos, hogy mi, mint cég figyeljünk a fogyasztói visszajelzésekre?

Kép forrása: http://business.phillipmartin.info/marketing.htm

Ha tetszik a blogom tartalma, előre is köszönöm, hogy megosztod és likolod a Facebookon az oldalt, hogy minél több ember értesüljön róla!

Köszönöm, Zsolti



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése