2011. december 17., szombat

Egy közösségi portál, ahol feltétlenül megéri hirdetned!


Napjainkban az internet és a közösségi portálok szinte teljes mértékben behálózzák életünket, és egyre több időt töltünk az internet előtt. Az internet segítségével szinte bármilyen információhoz hozzájuthatunk és már az ismerőseinkkel folytatott kommunikációban is egyre inkább jelentős szerep jut a webes alkalmazásoknak, közösségi portáloknak. Előbbiek azonban számtalan marketingkommunikációs lehetőséget is rejtenek magukban, melyek ismerete és használata a vállalati szféra számára is számos előnyt rejthet magában. Az alábbi cikk a 17-23 éves fiatalok, mint vállalati célcsoport internetezési és közösségi portálhasználati szokásait tárja fel, és azt vizsgálja, hogy melyik az a közösségi portál, ahol ma egy vállalatnak feltétlenül jelen kell lennie akkor, ha a célcsoportját a fiatalok alkotják. A cikk egy 100 fős, önkényes mintavételű kutatás alapján készült, a lekérdezés 2010-ben történt, és a közölt adatok nem reprezentatívak, azonban tájékoztató és gondolatfelvető jellegük miatt további kutatások szekunder adataként felhasználhatóak. 

A cikkem, amely a Social Times oldalán jelent meg 2011. december 16-án, a következő linken keresztül érhető el:

http://socialtimes.hu/articlepage/?article=1926-a-facebook-a-%22legmenobb%22



Forrás: http://socialtimes.hu/articlepage/?article=1926-a-facebook-a-%22legmenobb%22

Ha tetszett a cikk, csatlakozz a blog Facebook csoportjához! :) Köszönöm

Zsolt 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése